jueves, noviembre 30, 2006

Laura Veirs

O Mércores 29 de Novembro acudiu unha delegación alaricana á Sala Iguana (Vigo) para ver en directo a unha das artistas máis destacadas destes últimos anos. Falo de Laura Veirs, compositora e cantante norteamericana que ven de editar uns cantos discos a cada cal mellor. O último foi un bombazo no 2005. Himno tras himno, disco DEZ. Folk, indie, pop, unha maravilla. En Vigo presentouse acompañada dun batería. En realidade Tucker Martine, tamén productor dos discos e segundo o meu irmao mozo da artista, polo menos despois do concerto que deu en Londres e él tivo ocasión de ver. O ambiente na Iguana era bo, pouca xente, máis ben parecía a grabación dun programa dos concertos de radio 3. O tema é que para min faltaron moitas cancións boísimas, pero ben, agora que xa estou menos enfadado pola escolma do repertorio, o certo e que tocou unha canción que non me esperaba "Cast a hook in me" e por suposto me encanta. Non sei se esta muller voltará por Galiza. Esperemos que sí e que veña co sonado pianista que a acompaña en moitas ocasións. Botouse en falta unha banda en condicións levando parte da música. Non obstante, gustoume.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Good day!

Im a newbie here, although i have been watching on the sidelines for a little while.
Im a part time librarian, love baking and my wesie Daisy. I also am way too excited about Christmas for words!!
I cant wait to get on here some more and 'meet' lots of new people!

thanks, Dennis from [url=http://www.myonlinepayday.com]My Online Payday[/url] website!